Креативний маркетинг

Аби бренд був дійсно сильним, тобто впливовим на вибір споживача, він має постійно дивувати й бути корисним не лише своїм продуктом, але й доданою до нього нематеріальною цінністю, головна з яких — це відсутність проблем для клієнта.

Саме такі питання вирішує креативний маркетинг, розробляючи для компаній та торговельних марок нестандартні ідеї просування на ринку, рекламних активностей, піар-компаній, тощо.

Наша команда має достатній фаховий досвід у цьому напрямку, аби професійно розробити креативну маркетингову концепцію, створити креативний продукт, такий як вірусне відео, рекламний ролик для соціальних мереж, ТБ, гру з брендом для мобільного додатку і таке інше. Бонусом до цих послуг ми пропонуємо тестування розробки на цільовій фокус-групі, що надасть замовнику впевненості в обраній концепції. Головне, розуміти, що в сучасному світі, на щільно укомплектованому конкурентами ринку дуже важливо за будь яких можливостей, але відрізнятися!

Чим ми відрізняємось від інших та чому треба співпрацювати з нами — «Найти — значит правильно искать»

Із бесіди з креативним маркетологом Бізнес-лікарні:

— Насправді, креативність — це можливість добряче економити на стандартних методах просування чи створенні чергового «шедевру» реклами як в усіх, хоча Стів Джобс й казав, що «Ідея — це самий дорогоцінний товар». Гарна ідея дійсно призначена для того, аби вражати споживача не своїм бюджетом, а яскравою думкою, сенсом що мотивує. Вона передає дух бренду, а не лише «картинку».

Пригадую, що коли я у 2004 році створила сценарій для національного бренду «Квітень» з повітряною кулькою, то після трансляції ролика на ЦТ через якийсь час на повітряних кульках вже літали шоколад, якісь іграшки, тобто ідея «пішла в народ», як то кажуть) Це до того, що креативні розробкі від нашого креатив-бюро у Бізнес-лікарні дійсно мають споживчу силу! Тому запрошуємо звертатися до нашого колективного розуму, до наших маркетологів та консультантів, аби за розумний бюджет мати цінні маркетингові пропозиції або конкретні розробки.

Також, ми можемо надати не лише поради про деякі перспективні напрямки підприємницької діяльності, але й організувати маркетингово-рекламний супровід на початковій стадії їхнього бізнесу. І окрема й важлива тема для компаній, що вже працюють — це необхідний рекламний аудит, бо керівнику завжди потрібно розуміти, як працює його маркетинговий бюджет.

До слова:

Вікторія Виноградова (Київ), як рекламіст, в креативних розробках працює з 2004 року, має у портфоліо роботи для ТМ «Квітень», ТМ «ЗЛАГОДА», бренд «ВЕНЕТО» та інші.

Професійно проконсультує стосовно ідей просування на ринку, при потребі створить будь-який креативний продукт за цінами, як то кажуть, виробника, без посередництва рекламних агенцій, у які клієнт може звернутися саме по продакшн тієї рекламної ідеї, яка вже у нього буде розробленою та затвердженою.

То ж записуйте телефон для запитань 096-690-29-03, та звертайтеся до нас, не відкладаючи свій успіх на завтра!

Більш докладна інформація за запитом — «Контакти»