Пишемо бізнес-план. Пункти 3, 4 і 5 бізнес-плану

Пункт 3 бізнес-плану. Мета і завдання проекту

В цьому короткому пункті треба чітко визначити що Ви хочете створити. Як буде виглядати підприємство і як воно буде працювати. Яка його основна мета. Які основні завдання. Яка місія Вашого бізнесу. Вплив Вашого бізнесу на соціум та оточувальне середовище. В чому полягає інновація і користь Вашої справи.

Пункт 4. Учасники проекту. Ресурси і партнери проекту

В цьому пункті треба описати Вашу команду. З кого вона складається, компетенції учасників. Де вчились, який досвід мають, що будуть робити в команді. Цю саму інформацію потрібно надати і про сторонніх фахівців, яких Ви плануєте долучити до проекту. В додатки до бізнес-плану бажано додати резюме керівника проекту.

Тут треба вказати усі партнерські організації та підприємства, які будуть допомагати Вашому бізнесу і чому їх потрібно залучати. Також, усі нематеріальні ресурси, які допоможуть Вашому проекту.

Пункт 5. Опис галузі та підприємства

Тут треба детально описати Ваш проект. Основні напрямки діяльності. Історію компанії чи учасників та найбільші досягнення.

Детально розпишіть схему бізнесу. Докласти схеми на яких вказати місце усіх елементів в системі підприємства. Наприклад, ось структурна схема франчайзингової компанії “Ветеранпром”.

Для малювання схем використовую інструмент Гугл «draw.io Diagrams». Заходите на свій Гугл-Диск. У верхньому лівому куту натискаєте кнопку «Створити»-«Ще»-«draw.io Diagrams». Далі все інтуїтивно просто. Через одну-дві години будете малювати що Пікассо. Якщо якісь проблеми — в Ютубі набирайте «Інструмент draw.io Diagrams» і дивіться замість серіалів.

В пункті треба вказати що вже є для виконання проекту, що потрібно і що буде наприкінці проекту. Як Ви зрозумієте, що проект вдалий?

Опишіть галузь, в якій ви будете працювати, її історію і теперішній стан. Чому Ваше підприємство знаходиться в більш вигідній позиції, а ніж усі інші. Чим воно відрізняється від усіх і чому Покупець чи Замовник віддасть йому перевагу.

В цьому пункті коротко про основні характеристики товарів та послуг, бо детально про них буде далі. Коротко, але чітко визначити споживацькі вигоди ваших товарів та послуг.

Розпишіть технології, які будуть використані в бізнесі. Їхню інноваційність та вигідність.

Опишіть стратегію Вашого бізнесу. Як Ви будете виходити на ринок, як закріплятись на ньому і як розвиватись далі. Чим Ваша стратегія обґрунтована.

Цей пункт має дати відповідь на наступні питання: Хто Ваш покупець? Які потреби вдовольняє Ваш товар чи послуга? Чим Ваш товар чи послуга вигідно відрізняється від усіх інших? В чому їхня інноваційність? Як довго він буде новинкою на ринку? Якими документами захищено Ваш товар чи технологія?

Обов’язково вкажіть не тільки переваги а і недоліки Ваших товарів, послуг, технологій, стратегій. Будьте відвертими при написанні бізнес-плану.

В кінці коротко підведіть підсумок цього пункту в якому чітко визначте що передбачає Ваш проект. Пам’ятайте, що ці підсумки будуть опубліковані в Резюме бізнес-плану.

Далі читайте наступні пункти бізнес-плану — “Ринок збуту і конкуренція, PEST і SWOТ — аналізи”

Наведу приклад цих пунктів. Пам’ятайте, що мова йде про франшизу, тому ці пункти трохи «куці»

 

3. Мета і завдання проекту

Проект передбачає створення малого підприємства по виробництву ножів ветеранами АТО і відпрацювання моделі бізнесу для поширення її по схемі франчайзингу.

Метою проекту є ефективно і планомірно працююче підприємство з виробництва ножів та практично підтверджений організаційний проект франшизи з виготування ножів і тактичного спорядження.

Завдання проекту:

  1. Створення робочих місць для ветеранів інвалідів АТО, що надає дохід учасникам процесу та є заходом соціальної реабілітації.
  2. Створення в системі ветеранських організацій виробничого підприємства по металообробці та відпрацювання схеми взаємодії з метою поширення на інші галузі.
  3. Впровадження інновацій і ноу-хау в сфері металообробки.

4. Учасники проекту

…………. тут докладно про усіх учасників. Хто що робить в проекті, освіта, досвід …………..

ГО «Спілка Учасників, Ветеранів, Інвалідів АТО та бойових дій» створена у жовтні 2014 року з ініціативи учасників АТО, громадських активістів та волонтерів. Основу організації складають бійці регулярних частин української армії, добровольчих батальйонів та ветерани.

Основною метою діяльності громадської організації є об’єднання зусиль та координація спільних дій учасників, ветеранів та інвалідів, що брали безпосередню участь в антитерористичній операції на Сході України, задля збереження територіальної цілісності та суверенітету України, а також для захисту соціальних, економічних, юридичних прав учасників антитерористичної операції та створення умов для надання оздоровчої, медичної, психологічної, моральної та матеріальної допомоги.

Основними найбільш вагомими здобутками організації є сприяння у відкритті та постійний супровід до сьогодні першого в Україні Центру медико-психологічної реабілітації для учасників АТО з проявами посттравматичного синдрому на базі Клініки професійних захворювань Інституту медицини праці НАМН України (забезпечення медикаментами, забезпечення повноцінного харчування, правова допомога, організація активного дозвілля та заходів соціальної адаптації). Також ГО «СУВІАТО» у вересні 2015 року створили проект «Ветеранський будинок для бійців АТО» на основі досвіду країн Європи, що стало принципово новим форматом адаптації учасників бойових дій до мирного життя.

СУВІАТО на сьогодні має мережу із 16 відокремлених підрозділів по Україні, кожен з яких реалізовує наступні напрямки діяльності:

  • надання гуманітарної допомоги у зону бойових дій
  • координація військовослужбовців та фронті та після війни
  • забезпечення медико-психологічної реабілітації ветеранам АТО
  • надання правової допомоги та юридичного супроводу з питань пільг та соціальних гарантій
  • допомога у працевлаштуванні та надання можливостей для самозайнятості ветеранам АТО
  • розвиток соціальних проектів та підтримка волонтерського руху в регіонах
  • привернення уваги суспільства до теми війни та проблем учасників АТО

Кількість членів СУВІАТО постійно зростає. Зараз це більше 700 членів і 20 організацій. СУВІАТО підтримують державні установи міст, де створені осередки організації та місцеві патріотичні сили.

5. Опис галузі і підприємства

Ветеранські ножі — це ножі, створені ветеранами АТО. Це ножі різного призначення, починаючи від побутових і закінчуючи бойовими ножами. Ветеранські ножі створюються в мережі ветеранських організацій, здебільшого підприємств інвалідів, на яких більше 50% працівників — це інваліди. Це соціальний проект, тому в структурі вартості ножів є нематеріальна складова. Любий, хто купляє ветеранський ніж, вкладає свою особисту частку в реабілітацію ветеранів, а також розвиток ветеранського руху.

Проект є складовою Всеукраїнського проекту розпочатого Громадською організацією “Спілка учасників, ветеранів, інвалідів АТО та бойових дій” (далі СУВІАТО). СУВІАТО — єдиний власник торговельної марки “Ветеранпром” (далі Ветеранпром).

Інноваційність проекту полягає в наступному:

  1. Це є перший проект в Україні по соціальній адаптації ветеранів — інвалідів АТО із залученням їх до роботи на виробничому підприємстві.
  2. Конструкція ножів унікальна, а в яких аспектах, таких як механізм “Укропський метелик” — це ноу-хау, якого немає в Світі.
  3. Метал, з якого планується виготовляти клинки ножів, розроблено українськими науковцями зі світовими прізвищами та є інноваційним матеріалом, а подекуди це є ноу-хау.
  4. В організації системи управління підприємства планується впровадити інноваційні методи управління і автоматизації бізнесу.

На наступній Схемі-1 позначено місця підприємств у мережі, що створюється, в загальній моделі бізнесу по виробництву ветеранських ножів.

В проекті “Ветеранські ножі” Ветеранпром бере на себе функції франчайзера — загальне управління франчайзинговою мережею, управління маркетингом, збутом, забезпеченням і таке інше, а малі підприємства — франчазі будуть безпосередньо будуть займатись виробництвом.

На наступний день проект “Ветеранські ножі” знаходиться на етапі пошуку інвестицій для впровадження тестової моделі франшизи з виробництва ножів та тактичного спорядження “М-1”. Після позитивного результату впровадження, ця бізнес-модель буде поширюватись по системі франчайзингу. Впровадження системи франчайзингу обумовлено потребою поширення виробництва по всій Україні. В перспективі, буде створена мережа підприємств, але їх створення буде обґрунтовуватись окремим бізнес-планом, після реалізації даного проекту.

Після закінчення проекту будуть проведені заходи з юридичного оформлення відносин з М-1 відповідно до загальних правил прийнятих у франчайзингу як зі звичайною франшизою. Продавати бізнес або змінювати напрямок діяльності проекту М-1 не планується.

Юридичний статус М-1 — Фізична особа — підприємець 3-ї групи оподаткування …. тут реквізити

Для виконання функціональних обов’язків торгової марки “Ветеранпром” найближчим часом планується зареєструвати ТОВ «Ветеранпром», яке через 3 місяці роботи отримає статус підприємства інвалідів з відповідними податковими пільгами. Цей статус надасть можливості оптимізувати затрати і отримати відповідні пільги.

Таким чином, проект передбачає організацію малого виробничого підприємства в формі ФОП 3 групи …, яке за узгодженим і затвердженим технічним завданням виконує роботи по виготуванню ножів під торговою маркою “Ветеранпром”. Замовником і покупцем продукції цього підприємства, а саме робіт по виготуванню ножів, буде ТОВ «Ветеранпром», яке буде виконувати функції представника торговельної марки “Ветеранпром”.

 

Далі буде. Пам’ятайте, що ці підсумки будуть опубліковані в Резюме бізнес-плану.

Далі читайте наступні пункти бізнес-плану — “Ринок збуту і конкуренція, PEST і SWOТ — аналізи”

Пункти бізнес-плану та загальна інформація — на сторінці «Бізнес-планування»

Дзвоніть, пишіть — «Контакти»

З Повагою, Денис Дудник

Добавить комментарий