франшиза

Пункт 3 бізнес-плану. Мета і завдання проекту

В цьому короткому пункті треба чітко визначити що Ви хочете створити. Як буде виглядати підприємство і як воно буде працювати. Яка його основна мета. Які основні завдання. Яка місія Вашого бізнесу. Вплив Вашого бізнесу на соціум та оточувальне середовище. В чому полягає інновація і користь Вашої справи.

Пункт 4. Учасники проекту. Ресурси і партнери проекту

В цьому пункті треба описати Вашу команду. З кого вона складається, компетенції учасників. Де вчились, який досвід мають, що будуть робити в команді. Цю саму інформацію потрібно надати і про сторонніх фахівців, яких Ви плануєте долучити до проекту. В додатки до бізнес-плану бажано додати резюме керівника проекту.

Тут треба вказати усі партнерські організації та підприємства, які будуть допомагати Вашому бізнесу і чому їх потрібно залучати. Також, усі нематеріальні ресурси, які допоможуть Вашому проекту.

Пункт 5. Опис галузі та підприємства

Тут треба детально описати Ваш проект. Основні напрямки діяльності. Історію компанії чи учасників та найбільші досягнення.

Детально розпишіть схему бізнесу. Докласти схеми на яких вказати місце усіх елементів в системі підприємства. Наприклад, ось структурна схема франчайзингової компанії “Ветеранпром”.

Для малювання схем використовую інструмент Гугл «draw.io Diagrams». Заходите на свій Гугл-Диск. У верхньому лівому куту натискаєте кнопку «Створити»-«Ще»-«draw.io Diagrams». Далі все інтуїтивно просто. Через одну-дві години будете малювати що Пікассо. Якщо якісь проблеми — в Ютубі набирайте «Інструмент draw.io Diagrams» і дивіться замість серіалів.

В пункті треба вказати що вже є для виконання проекту, що потрібно і що буде наприкінці проекту. Як Ви зрозумієте, що проект вдалий?

Опишіть галузь, в якій ви будете працювати, її історію і теперішній стан. Чому Ваше підприємство знаходиться в більш вигідній позиції, а ніж усі інші. Чим воно відрізняється від усіх і чому Покупець чи Замовник віддасть йому перевагу.

В цьому пункті коротко про основні характеристики товарів та послуг, бо детально про них буде далі. Коротко, але чітко визначити споживацькі вигоди ваших товарів та послуг.

Розпишіть технології, які будуть використані в бізнесі. Їхню інноваційність та вигідність.

Опишіть стратегію Вашого бізнесу. Як Ви будете виходити на ринок, як закріплятись на ньому і як розвиватись далі. Чим Ваша стратегія обґрунтована.

Цей пункт має дати відповідь на наступні питання: Хто Ваш покупець? Які потреби вдовольняє Ваш товар чи послуга? Чим Ваш товар чи послуга вигідно відрізняється від усіх інших? В чому їхня інноваційність? Як довго він буде новинкою на ринку? Якими документами захищено Ваш товар чи технологія?

Обов’язково вкажіть не тільки переваги а і недоліки Ваших товарів, послуг, технологій, стратегій. Будьте відвертими при написанні бізнес-плану.

В кінці коротко підведіть підсумок цього пункту в якому чітко визначте що передбачає Ваш проект. Пам’ятайте, що ці підсумки будуть опубліковані в Резюме бізнес-плану.

Далі читайте наступні пункти бізнес-плану — “Ринок збуту і конкуренція, PEST і SWOТ — аналізи”

Добавить комментарий