Організаційне проектування

Резюме готується в самому кінці роботи над бізнес-планом.  Надаю його першим, щоб Ви пам’ятали, чим закінчиться Ваша робота по бізнес-плануванню. Це самий відповідальний розділ. Якщо він буде не переконливий — читати бізнес-план далі ніхто не буде. Тому, в процесі написання бізнес-плану пам’ятайте, що на фінішу Вам потрібно буде зібрати з усього бізнес-плану коротенькі висновки для написання Резюме.

Перше, що повинна побачити людина, яка взяла в руки Ваш бізнес-план — це, звісно, титульна сторінка. На ній потрібно написати що найменш:

  • Назва бізнес-плану
  • Організатори проекту
  • Ініціативна група
  • Керівник проекту
  • Контактні дані
  • Загальна вартість проекту
  • Дата — Підпис — Хто підписав

Другим листком іде “Зміст бізнес-плану”. Тут Ви пишете на якій сторінці що написано. Це табличка наступного формату:

ІІ. ЗМІСТ БІЗНЕС-ПЛАНУ

І

Реєстраційна картка проекту ст. 1

ІІ

Зміст бізнес-плану ст. 2

ІІІ

Проект бізнес-плану ст. 3

1

Резюме бізнес-плану ст. 3

15

Оцінка ризиків ст. 29

IV

Додатки

Додаток-1

Бюджет проекту ст. 30

Додаток-2

Резюме керівника проекту ст. 31

 

Резюме бізнес-плану

Резюме бізнес-плану складається в самому кінці написання бізнес-плану, після того як Ви написали весь бізнес-план. В резюме коротко прописуються “вижимки” усіх пунктів бізнес-плану. Тобто, з кожного пункту виписується найголовніше.

Обов’язково треба відобразити в резюме:

  • Про що взагалі проект
  • Кінцева мета проекту
  • В чому полягає унікальність проекту
  • Загальна вартість проекту і скільки Вам потрібно зараз коштів
  • Яка прибутковість проекту. За скільки часу повернуться кошти
  • Ризикованість проекту і основні високо-ймовірні ризики
  • Забезпеченість проекту
  • Основна продукція і перспективи розвитку
  • Соціальний вплив проекту
  • Фактори, які вселяють довіру Вашому бізнесу

Тобто, коротко по всім пунктам бізнес-плану.

Пам’ятайте основні питання, які крутяться в голові любого інвестора: “Скільки грошей потрібно вкласти?”, “Скільки на цьому можна заробити?”, “Коли повернуться гроші?”, “Які є ризики втратити гроші?” і т.і. Спробуйте побути на місці інвестора.

Пункт — 2. Географічне охоплення проекту

В цьому пункті потрібно написати Ваші міркування про локалізацію проекту. Обґрунтування розміщення усіх частин проекту. Також, маркетингові рішення по збуту товару чи послуги. Логістика і забезпечення.

В описі потрібно прийняти до уваги: вартість оренди, вартість енергоносіїв та комунальних витрат, обов’язково трудові ресурси (про постійних і тимчасових працівників), безпеку бізнесу і близькість до основних джерел забезпечення. Також, треба написати запасні варіанти та дії в особливих випадках.

Далі дивіться пункт, з якого Вам потрібно почати написання бізнес-плану — “Товари та послуги. Що Ви збираєтесь робити? Компанія та галузь бізнесу”

Добавить комментарий