Розвиток продажів

Пропоную Програму розвитку продажів, спрямовану на виявлення у системі продажів прихованих можливостей зростання продажів, що представляє із себе комплекс заходів по роботі з продавцями і керівним складом підприємства.

Коли ситуація на ринку сприятлива для розвитку продаж, а плани продаж не виконуються. Коли продавці добре знають свій продукт, впевнені у ньому, добре підготовлені, впевнені у собі та у своїй компанії, але зростання продаж немає. Тоді приховані ресурси треба шукати у системі продаж. Десь у розташуванні елементів цієї системи або у якості зв’язків між її елементами чи етапах управління “планування — організація — мотивація — контроль — координація” є приховані можливості розвитку.

Програма складається з наступних етапів:

1.) Робота з продавцями. На цьому етапі виявляються ідеї, пропозиції та бачення розвитку продажів зі сторони продавців. На цьому етапі будуть проведені ділові ігри, мозковий штурм, інші заходи. В наслідок проведення цього етапу Програми ми будемо мати ідеї і пропозиції що до розвитку системи продажів, які запропонують продавці.

2.) Робота з керівництвом з продажу. На цьому етапі проводиться діагностика системи продажів, ревізія управління продажами, в наслідок чого будуть виявлені можливості росту продажів за рахунок можливого вдосконалення системи продаж та управління продажами. Таке часто буває, що коли підприємство виростає, то деякі складнощі на етапах “планування — організація — мотивація — контроль — координація” сприймаються як звичні, тому не помічаються, або ігноруються. Отже, на цьому етапі ми отримаємо бачення системи продажів та управління продажами із сторони керівництва з продажу.

3.) Спільна робота керівництва з продажу і продавців по обговоренню ідей, пропозицій, заходів щодо їх впровадження. На цьому етапі будуть проведені заходи з об’єднання інформації, отриманої на попередніх етапах, і вироблено спільний план розвитку продажів з визначенням відповідальних осіб та термінів виконання. Цей план буде, також, узгоджено спільно керівництвом та колективом продавців.

Таким чином, в наслідок проведення Програми розвитку продажів, спільними силами керівництва з продажу та продавців, буде створено та узгоджено План розвитку продажів.

Якщо Вас зацікавила ця пропозиція, зв’яжіться зі мною будь-яким зручним для Вас способом із запропонованих у Контактах

З Повагою, Денис Дудник

Добавить комментарий